Thursday 29 May 2014

PENYOKONG UMNO/BN MEMANG BODOH PIANG 2


sambungan......

6.









Makhluk ni bernama Mohd Zain bin Ibrahim.  Bomoh VIP UMNO dan juga 1 Malaysia.  Guna buah kelapa dan bubu dlm usaha mencari MH370.  Ritual kena buat di KLIA, tempat orang ramai.  bila ada cerita kata MH370 terjunam dkt Ostolia, dia pun nak pi Ostolia..  Kalau lu bomoh hebat....duduk kat mana pun boleh jumpa.  Sebab lu bomoh temberang,(sama macam parti yang dia juga UMNO)  MH370 berakhir di lautan hindi pun lu punya PM yang kasi tahu..  BODOH KE APA?  ADA OTAK KE TAK?


7.










Makhluk ni bernama Muhyiddin.  berasal dari negeri yang terbangang di Malaysia.  sekarang memegang jawatan TPM juga Menteri Pendidikan.  TPM paling bangang dalam sejarah Malaysia.  memperkenalkan PBS dalam pendidikan.  konon sesiapa saja boleh semak...info dihujung jari....tapi siapa yang nak masukkan data....guru!.  Kerja guru mengajar ke masukkan data.?  sekolah di Kapit, Julau, Kundasang, Ulu Tembeling semua nak masukkan data online cam ne?  Data pula beribu untuk satu subjek...gila punya program.  Lama-lama pelajar pun makin bangang kerana kurang diajar.....asyik masuk data saja.  BODOH KE APA?  ADA OTAK KE TAK?


8. 









Makhluk ni bernama Mohd Azri @papagomo. buat video dengar suara saja. gambar tak de, lepas tu goyang-goyang sedikit, lepas tu jatuhkan kamera. konon kamera tu terjatuh kerana diterkam Anwar.....hui ganasnya Anwar . Habis semua penyokong UMNO percaya.......begitu mudah si bangang UMNO diperdaya oleh makhluk ni. BODOH KE APA? ADA OTAK KE TAK?
9.








Makhluk ni bernama Ummi Hafilda.  Tinggal dengan kekasih di London selama 2 tahun.  tapi mengaku masih dara....he he ada ke? kerja dia memburukkan abangnya, dekat dgn pilihanraya muka dia akan keluar buat ceramah sana sini.  lepas pilihanraya.....senyap.  burukkan abang bergaduh dgn emak,  kata abangnya ada anak luar nikah, iparnya berzina dgn Anwar.  menceritakan keburukkan keluarga sama seperti meludah kelangit.  Yang herannya semua penyokong UMNO percaya.  BODOH KE APA?  ADA OTAK KE TAK?

10.










Makhluk ni bernama Hishamuddin. berasal dari negeri terbangang jugak. Sepupu kepada PM 1Malaysia. nak tunjuk berani pegang keris. kena sergah sekali terus terpelanting keris...auw auw. Kata penceroboh Lahad Datu tu pelancong. tidak bahaya. tiba tiba pelancong tu mengamuk bunuh orang....ha terkedu. Yang herannya pelancong tu boleh masuk bawa senjata, tanpa di kesan oleh kastam, marin, imigresen, navy. lepas tu tambah lagi satu...escom...bukan lagi baik...dua tiga kali lepas tu Sabah diceroboh lagi. apa kerja menteri ni aku pun tak tahu. Tiap tiap kali lepas pilihanraya dia dilantik jadi menteri kabinet ...tapi hampeh. belum cerita MH370 lagi


.......Bersambung.....bapak segala bodo piang

3 comments:

Anonymous said...

Bagus sekali

Boboboi said...

Lu punya comment...TERBAIK..!!!

Suku Samdol said...

setuju 110% dari senarai2 nama tu memang semuanya bodoh menyamdol nak mampos.