Thursday 29 May 2014

PENYOKONG UMNO/BN MEMANG BODOH PIANG


LIHAT NI DAN NILAI SENDIRI:

1.










Makhluk ni bernana AZMI. Hidup dengan menjadi pecacai membuat fitnah dalam blog. Mengaku ditipu oleh BN sebanyak RM240 juta.....TAPI...masih menjadi penyokong setia BN.  --- BODOH KE APA? ADA OTAK KE TAK?


2.







Makhluk ni seorang kutu lepak dari Pahang.  Dapat upah RM20. Terus serang dan tendang pintu besi pejabat DAP Pahang.  Kaki sakit, kena tahan dgn polis, mak bapa malu, doasa pun dapat.  Kononnya ahli DAP dari Penang hina Melayu,.  hoi bangang...dia kata "celaka UMNO" bukan "celaka Melayu"  BODOH KE APA?  ADA OTAK KE TAK?


3.


Makhluk ni orang kampung dari Teluk Intan.  Makhluk yang satu pihak lagi puteri UMNO datang bagi tepung, beras dan minyak. bekalan untuk 4 tahun???. dengan harapan orang kampung ni akan undi calon BN.  Makhluk Puteri ni ingat orang kampung ni bodoh ....rupanya mereka la yang bodoh,  BOS mereka sapu juta-juta dan duduk berehat senang lenang, mereka jadi pecacai dari rumah ke rumah.  kalau BN menang, cina tu jadi ADUN, elaun beribu. pengundi cina tetap pilih DAP..kamu dapat apa? (parti ketuanan melayu konon) BODOH KE APA?  ADA OTAK KE TAK?



4.









Makhluk ni bernama Reeeezal Naina, orang Melayu Kepala Batas memilih dia menjadi MP menggantikan Pak Lah.  Kepala Batas ni kawasan majoriti melayu (70%),  cina ada sikit, india ada sikit.  Macamana dalam ramai-ramai orang Melayu, mereka boleh pilih dia jadi wakil orang melayu.  mana otak orang melayu Kepala Batas?.  Mamak kerala ni hidup senang lenang,  bini tambah satu...satu...satu..........dah jadi tiga.....gundek tah berapa? dia bersedap-sedap dengan puki melayu.  Orang Melayu papa kedana motong getah.  BODOH KE APA?  ADA OTAK KE TAK?




5












Makhluk ni bernama Hassan Malek.  Seorang menteri dalam kabinet Najib.  Kata menteri ni....kalau ayam mahal...jangan makan ayam.  Kalau ikan mahal...jangan makan ikan.  kalau daging mahal...jangan maakan daging.  Kalau letrik mahal...jangan guna letrik.  Kalau minyak mahal...jangan guna minyak,  Kalau beras mahal...jangan makan beras.....habis rakyat nak buat apa???   Yang bangangnya macamana pengundi boleh pilih si bangang ni jadi MP.  lebih bangang lagi....PM 1MALAYSIA boleh lantik dia jadi menteri.  BODOH KE APA?  ADA OTAK KE TAK?






No comments: